Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 10:35:54 +0300

Tere!

Luunja vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/08033 
aadressile Tartu maakond, Luunja vald, Lohkva küla, Kabina tee 8// Rehe// 
Sinilinnu põik 4// 6// 8// Sinilinnu tee// 10// 13// 13a// 17// 2// 3// 7// 
8// 9// L1, Tartu maakond, Luunja vald, Lohkva küla, Kabina tee 10// 8// 
Rehe// Sinilinnu põik 1// 2// 3// 4// 6// 8// Sinilinnu tee// 10// 11// 12// 
13// 13a// 14// 15// 16// 17// 18// 19// 2// 20// 21// 22// 23// 24// 25// 
27// 29// 3// 30// 32// 34// 36// 38// 4// 40// 5// 6// 7// 8// 9// L1// 
Villemi, Tartu maakond, Luunja vald, Lohkva küla, 22252 
Lohkva-Kabina-Vanamõisa tee T1// Kollu// Põltsamaa// Sinilinnu tee// 40// L1 
(Valgustuskaabel, Sidekaabel, Teedeehituslik osa) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekti esitamine kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27043111>  (menetlus nr: 
438307), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Luunja vallavalitsus) või menetleja (HEIKI TOOMING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister